26 apr. 2011

LinnÖpinnÖ

Hej alla bloggläsare!
Idag har jag varit på stan med Sandra och Nommi. Jag har kommit fram till att Sandra är gravt varm choklad- och shoppingberoende ;p
Själv köpte jag två böcker till mig själv, en bok till Sandra i present och en burk att lägga mitt te i som jag ska göra i sommar.
För övrigt var min och Sandras stalker på stan. Han är lite creepig...

Annars har det inte hänt sådär jättemycket. Jag och Sandra ska hoja (cykla, för de lite trögtänkta) till Sågmyra i morgon. Där ska vi nog gå på Lager 157 och Scorett eller något sånt.
Ett par skor som jag vill ha:

En lite rääändom bild på Sandra (jag asgarvar typ varje gång jag ser den):

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tja! Trevligt att du har besökt våran blogg, och att du tar dig tid att kommentera! Sånt gillar vi! :D

Fler kommentarer = fler inlägg, så skriv på! :)