21 apr. 2011

Eylaa

Tjoohej!
Länge sen jag bloggat men jag har inte orkat ^^
Haha jag hade världens bästa idé om vad jag skulle skriva, men nu har jag glömt det x) bara liiiite fail :p
Btw så har vi påsklov nu! :D Jag ska till Åg några dar och sen ska jag till stan me Isabell nån dag :D och sista april ska jag till Sala på mässa :D
Haha nu kommer jag inte på vad jag ska skriva mer, så ni får en låt som spelas väldigt mycket i hörlurarna  nu ;)

I'd come for you - Nickelback

http://www.youtube.com/watch?v=UeNTNlOIz_0

Rekomenderas!

Men nu ska jag ner och leta påskägg ;D
Bild från weheartit
                         Jag vill ha SOMMAR!!

/ Eyla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tja! Trevligt att du har besökt våran blogg, och att du tar dig tid att kommentera! Sånt gillar vi! :D

Fler kommentarer = fler inlägg, så skriv på! :)